Meest gestelde vragen / FAQ

Wat zijn de betaalopties?
U heeft de keuze uit iDEAL, Bancontact, Visa- of Mastercard en bankoverschrijving.

iDeal en Bancontact  
Met iDeal kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online aankopen afrekenen. 
iDeal is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. 
Om gebruik te maken van iDeal hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een 
account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Fortis, 
Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS of SNS Regio Bank dan kunt u direct met iDeal betalen. 
U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. 
Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent!
Bancontact is vergelijkbaar met iDEAL maar dan voor de Belgische klanten.

CreditCard
Bij Credit Card betaling heeft u een creditcard nodig van Mastercard of Visa.

Vooruitbetaling middels overschrijving
Naast een betaling via iDeal, is het ook mogelijk om het bedrag over te maken op de rekening 
van Worldwide Vision. Ons rekeningnummer bij de Rabobank is NL71RABO0138973490.

Achteraf betalen
Met de keuze voor achteraf betalen ontvangt u de factuur met het pakket.
Het bedrag moet binnen 14 dagen ná levering van het product zijn overgeschreven op de 
rekening van Worldwide Vision.

Hoe plaats ik een bestelling?
Het bestellen van producten kan telefonisch, maar ook via de webshop, per mail, post of fax. 
Bestellingen op werkdagen vóór 17.00 uur geplaatst worden uiterlijk de volgende dag verzonden.

Wanneer kan ik de showroom bezoeken?
De showroom is tot nader bericht gesloten. Neem voor meer informatie contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Op dit moment is het niet mogelijk uw order bij ons op te halen.

Retourneren van een product
Worldwide Vision hanteert een zichttermijn van 14 dagen. Dit betekent dat u een artikel binnen 
14 dagen onbeschadigd terug kunt sturen. Indien u besluit om een artikel te retourneren kunt u 
contact opnemen via info@woldwidevision.nl of telefonisch via 013 528 56 66.

Ik wil een hulpmiddel via de zorgverzekeraaar aanvragen, wat heb ik nodig?
Indien u een hulpmiddel via uw zorgverzekeraar vergoed wil krijgen dient u altijd eerst de
benodigde medische gegevens toe te sturen alvorens wordt overgegaan tot levering van een hulpmiddel.

Wat is een medische verklaring en waar kan ik deze aanvragen?
Een medische verklaring is een document waarin staat dat u een oogaandoening of een 
gezichtsbeperking heeft waardoor u bepaalde dingen niet (meer) kan doen of speciale voorzieningen 
nodig heeft.

U kunt een medische verklaring aanvragen bij uw behandelend (oog/huis)arts, optometrist, 
orthopedagoog, GZ-psycholoog, of  een verwijzende instantie (zoals Koninklijke Visio of Bartiméus).